Nordplus projekts “Vēsturiska pieeja ēdiena gatavošanas mācīšanai, lai attīstītu izpētes kompetences”
(15.03.2024.)
Šonedēļ, no 11. marta - 15. martam, Pērnavā, Igaunijā, norisinās Nordplus projekts...
Japāņu vieslektora meistarklase
(08.03.2024.)
Šī gada 7. martā Jelgavas Amatu vidusskolā viesojās profesors Hiroshi Sakata no...
" id="gal2_nright3648"...
Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) karjeras pasākums “Domājot par profesionālo izglītību…”
(07.03.2024.)
7. martā Jelgavas Amatu vidusskolas pavāru, konditoru, frizieru, programmvadības...
|
Jau trešo reizi mūsu skolas ēdināšanas pakalpojumu nodaļas pavāru un viesmīļu specialitātes audzēkņi piedalījās Gran Trofeo Doro 2016 konkursā Itālijas pilsētā Brešā.
Kad mūsu pavāri Viktorija Petričica un Viktors Zvanis vienā no Cast alimenti mācību centra modernajām virtuvēm bija sagatavojuši un noformējuši ēdienus Laura Lasmane, Līva Voitehoviča un Samanta Vanaga tos prezentēja vērtēšanas žūrijām un viesiem.
Gatavojāmies galda klāšanas konkursam ,kurā cita žūrija uzklausīja mūsu uzņēmuma konceptu iedomājoties sevi zem ozola bišu dravā un ieinteresējās par mūsu tradicijām un nacionālajiem ēdieniem.
Konkursa otrajā dienā ieradāmies Broletto Palace pie pilsētas mērijas, kur notika komandu testi. Mūsu komandai pirmais bija vīnziņu tests, kur meitenes veiksmīgi demonstrēja savas zināšanas par Itālijas vīniem. No Latvijas vīniem stāstījām par bērzu sulas dzirkstošo vīnu. Laura lieliski prezentēja vīnus.
Labi, ka laicīgi bijām gatavojušies un izzinājuši šo produktu vēsturi, ražošanas īpatnības u.c. nianses. Konkursa vērtēšanai bijām iesūtījuši Power point prezentācijas par Latvijā ražotajiem sieriem, vīniem, eļļām un Latvijas raksturīgākajiem ēdieniem angļu valodā. Paldies mūsu skolotājiem, kas palīdzēja tās izveidot un vēroja mūsu startus lielajos ekrānos.
Mūsu komanda pateicas visiem, kas palīdzēja sagatavoties un startēt konkursā gūstot lielu pieredzi, jaunas zināšanas un prasmes, kā arī draugus citās valstīs.
Šoreiz neieguvām godalgotās vietas, bet sapratām cik daudz vēl mums ir iespēju paplašināt savas zināšanas.
|
|